Дорестайл/рестайл, Как говорить... |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Дорестайл/рестайл, Как говорить... |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Вставить ник ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 390 Регистрация: 6.5.2010 Из: Москва-Майкоп Пользователь №: 4 648 Авто:JZS175W 2JZ-FSE + PP1 E07A + R-G20 E15S ![]() |
Народ, ну нету выражения такого "после рестайл".
Рестайл это уже переделанная, обновлённая Supra (1997 - 2002 Август) Та, которая была раньше - это "до рестайл" (1993 - 1997) "У меня после пере рестайл, которая обновлённая" "Поздравляйте! Взял вчера до пере рестайл" ![]() ![]() Сообщение отредактировал moviegear - 17.2.2011, 18:29 |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Вставить ник ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 390 Регистрация: 6.5.2010 Из: Москва-Майкоп Пользователь №: 4 648 Авто:JZS175W 2JZ-FSE + PP1 E07A + R-G20 E15S ![]() |
beast_drc, возможно, надо разбираться, в теории всё красиво, но увы есть "школьный английский" и "разговорный". Это разные языки вообще.
Мы же тут общаемся всё же, а не сидим на уроке русского языка... Чтобы не лезть в дебри: 1979 - Celica Supra Mark I introduced with 2,563 cc (2.563 L; 156.4 cu in) SOHC 4M-E I6 engine. 1981 - Mark I engine displacement upped to 2,759 cc (2.759 L; 168.4 cu in) with SOHC 5M-E I6 engine. 1982 - Mark II Celica Supra introduced with a 2,759 cc (2.759 L; 168.4 cu in) DOHC 5M-GE I6 engine. 1986 - 1986.5 Mark III Supra introduced on its own platform with 2,954 cc (2.954 L; 180.3 cu in) DOHC 7M-GE I6 engine. 1987 - Option of turbocharger to 2,954 cc (2.954 L; 180.3 cu in) DOHC 7M-GTE engine that produces 230 hp (172 kW) 245 lb·ft (332 N·m). 1989 - Restyled. Turbo power increase to 232 hp (173 kW) & 250 lb·ft (339 N·m). 1993 - 1993.5 Mark IV Supra introduced with 2,997 cc (2.997 L; 182.9 cu in) turbo (2JZ-GTE) or non-turbo (2JZ-GE) DOHC engine. 1996 - Turbo only available with automatic transmission due to OBD2 certification requirements. Targa roof standard on all turbo models. 1997 - Manual transmission available on turbo models. Restyled front bumper and grey (instead of black) taillight surrounds. Restyled headlights, now black on the inside with chrome rings (all chrome previously) and a clearer lens. All 1997 labeled as 15th Anniversary model. New grey dash panels to replace the previous black. Japanese production stopped in September. 1998 - Slight restyling of interior. 3-spoke steering wheel introduced. Slightly updated seat design (headrest is no longer separate) VVT-i on non-turbo models which increased power. Turbos not available in states that require California emissions. 1999 - Export of Mark IV Supra halted in the U.S., production in Japan continues. 2002 - Production of Mark IV Supra halts. Сообщение отредактировал moviegear - 17.2.2011, 15:55 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 7.7.2025, 14:46 |